Obchodní podmínky

Dodání zboží v Hradci Králové

Pokud potřebujete nakoupit zboží a jste z Hradce Králové, nemusíte platit poštovné. Kontaktujte nás formulářem Napište nám, a my vám po dohodě objednané zboží dovezeme osobně na vaši adresu. Při objednávce do hodnoty 300,- Kč bez DPH připočítáváme poplatek za dovoz 50,- Kč, objednávky nad tuto hodnotu dovezeme po Hradci Králové zdarma.

Obchodní podmínky

Všechny objednávky pořízené v internetovém obchodě www.kancelarin.cz považujeme za závazné. Stornovat odeslanou objednávku je možné v den zadání telefonicky nebo e-mailem. Prodávající si vyhrazuje právo změn cen zboží a expedičních poplatků. Při dodávce na dobírku účtujeme poštovné, doběrečné, příp. balné. Odesláním objednávky zákazník souhlasí s Obchodními podmínkami internetového obchodu Kancelarin.

Platební podmínky

  • Hotově – za zboží zaplatíte hotově při osobním dodání zboží v Hradci Králové. Při celkové hodnotě objednávky do 300,- Kč bez DPH účtujeme poplatek za dodání 50,- Kč. Objednávky nad tuto částku dodáváme po Hradci Králové zdarma.

     

  • Dobírka – za zboží zaplatíte na poště při převzetí balíků. Doběrečné účtujeme k ceně objednávky, nejčastěji 130 Kč.

     

Doprava zboží

K zaslané objednávce připočítáváme expediční poplatky podle druhu zásilky: poštovné, doběrečné, balné - nejčastěji 130 Kč. Objednávky zaslané v jednom dnu jedním zákazníkem vyřizujeme najednou, včetně jednoho naúčtování expedičních poplatků. Dopravu zboží po České republice zajišťuje Česká pošta – při hodnotě objednávky nad 3000,- Kč neúčtujeme poštovné.

Pokud jste z Hradec Králové domluvíme osobní dodání zboží. Dopravu po Hradci Králové a blízkém okolí zajistíme při hodnotě objednávky nad 300,- Kč bez DPH zdarma.

Nepřevezme-li zákazník zaslané zboží v termínu k převzetí, nese náklady spojené s opakovaným zasláním v plné výši. Dopravu případných nadrozměrných zásilek zajistíme po dohodě s objednávajícím některou z dopravních služeb s úhradou přepravních poplatků. 

Záruka a reklamace zboží

Na dodané zboží se vztahuje záruka podle Záručních podmínek Kancelářského servisu HK, příp. záručních podmínek výrobce uvedených v přiloženém záručním listě. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí zboží zákazníkem. Zákazník je povinen prohlédnout zboží při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a zákazník uplatní bezodkladně nároky na náhradu podle charakteru poškození. Nedošlo-li zjevně k poškození během přepravy, ale výrobek i přesto vykazuje mechanické poškození, funkční nebo výrobní vady, je prodávající povinen poskytnout přiměřenou slevu nebo dodat jiný výrobek. Pozdější reklamace poškození výrobku již není možné uznat.

Dodávky zboží

Dodávky zboží jsou realizovány zpravidla do 3 – 7 dnů po objednání. Pokud se vyjímečně vyskytne problém se včasným dodáním objednaného zboží, budete upozorněni na telefon nebo e-mail, zadaný při vaší objednávce.

Odkaz SKLADEM u zboží znamená dostupnost z externích skladů do 48 hodin.

Místem dodání

Místem dodání je dodávací adresa zákazníka uvedená v objednávce. Za vyřízení objednávky je považováno předání zboží k dopravě České poště nebo jiné přepravní společnosti.

Lhůta pro vrácení zboží

Objednáváte-li jako soukromá osoba (nikoli tedy na IČ), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme kontaktujte nás a písemně nebo e-mailem uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu či adresou pro vrácení peněz. Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, musí být kompletní (včetně obalu, příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce.
Nepoužité vracené zboží musí být vhodné k opětovnému prodeji. Před rozbalením nevratně zničitelných obalů (např. blistrových apod.) nebo porušením výrobního zajištění cartridgí pečlivě zvažte možnost vrácení.

Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme vám zboží pojistit. Peníze, po odečtení expedičních poplatků, vám budou vráceny na váš účet nebo složenkou po doručení zboží na naši adresu obvykle do 5-ti pracovních dnů.

Storno objednávky

Stornování objednávky ze strany internetového obchodu Kancelarin je možné, pokud zboží není dostupné u dodavatele. V takovém případě budete neprodleně kontaktováni za účelem dohody dalšího postupu.

Ochrana dat

Naše firma se vám zavazuje, že veškeré vaše poskytnuté informace a data bude považovat za důvěrné a neposkytne je žádnému dalšímu subjektu ani třetí osobě.

Servis PC, notebooku

Spolupracujeme s profesionálním servisem, který servisuje notebooky, PC a tablety v Hradci Králové. Potřebujete opravit notebook, odvirovat, zrychlit počítač ? Navštivte stránky servisu IT Partner

logo_pozadi (originál)

© 2011 Kancelarin.cz. Všechna práva vyhrazena | Vytvořila firma IT partner